.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2010/04/20

Loka Kanarps SPX-enkät!

Jag heter: Tinet
Jag bor i: Ett kollektiv i en ibland möglig lägenhet i Berlin där låset på ytterdörren och även vårt brevfack är sönder
Jag har varit på SPX (ggr): 5
På årets SPX ska jag: Sitta och rita i böcker och fanzin åt folk som köper dem av mig. Jag har aldrig gått på några SPX-fester, och jag vet inte om jag ska bryta den traditionen i år ...
Tre fanzin eller böcker som jag ser fram emot: Anima #6, nyupplagan av Goldenbird 1-2, och något av allt det som jag brukar upptäcka på SPX utan att ha haft minsta aning om dess existens innan.
Mitt bästa SPX-fynd: Fågelhjärta av Sofia Falkenhem på SPX08, samt vissa av alla de fanzin som jag fick gratis när jag recenserade avigserier för Bild&Bubbla en gång för länge sen. Jag behövde inte ens samla ihop dem, för det fixade min recensentpartner Mattias Elftorp. Whee!
Mitt bästa SPX-minne: När nån slemmig gubbe på SPX09 försökte impa på mig och Ainur med att han hade kontakter till Galago. ROFL! Bra på ett annat sätt var mitt första SPX (05), när en massa folk bisarrt nog kom och köpte serier av mig. O_o

2 kommentarer:

Johannes K. sa...

Haha. Undrar vem gubben var. Vi känner ganska få farbröder.

Tinet sa...

Kanske fler än ni tror ... ;o)